Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2346

1201
ISSN:0044-4855
Autor:Brown, Hubert O.
Naslov:Primary schooling and the rural responsibility system in the People's Republic China
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 30, no. 3(1986), str. 373-387
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1986
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10133

1202
ISSN:0044-4855
Autor:Epstein, Irving
Naslov:Children's rights and juvenile correctional institutions in the People's Republic China
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 30, no. 3(1986), str. 359-372
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1986
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10132

1203
ISSN:0044-4855
Autor:Lee, David C.
Naslov:Public organizations in adult education in the Soviet Union
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 30, no. 3(1986), str. 344-358
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1986
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10131

1204
ISSN:0044-4855
Autor:Szekely, Beatrice Beach
Naslov:The new soviet educational reform
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 30, no. 3(1986), str. 321-343
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1986
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10130

1205
ISSN:0044-4855
Autor:Thomas, R. Murray
Naslov:Political rationales, human-development theories, and educational practice
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 30, no. 3(1986), str. 299-320
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1986
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10129

1206
ISSN:0044-4855
Autor:Klees, Steven J.
Naslov:Planning and policy analysis in education : what can economics tell us?
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 30, no. 4(1986), str. 574-607
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1986
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10128

1207
ISSN:0044-4855
Autor:Psacharopoulos, George
Naslov:The planning of education : where do we stand?
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 30, no. 4(1986), str. 560-573
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1986
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10127

1208
ISSN:0044-4855
Autor:Hayhoe, Ruth
Naslov:Penetration or mutuality? : China's educational cooperation with Europe, Japan, and North America
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 30, no. 4(1986), str. 532-559
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1986
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10126

1209
ISSN:0044-4855
Autor:Chuta, E. J.
Naslov:Free education in Nigeria : socioeconomic implications and emerging issues
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 30, no. 4(1986), str. 523-531
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1986
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10125

1210
ISSN:0044-4855
Autor:Shrestha, Gajendra Man
Naslov:Determinants of educational participation in rural Nepal
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 30, no. 4(1986), str. 508-522
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1986
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10124

1211
ISSN:0044-4855
Autor:Fuller, Bruce
Naslov:Is primary school quality eroding in the third world?
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 30, no. 4(1986), str. 491-507
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1986
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10123

1212
ISSN:0044-4855
Autor:McGinn, Noel
Naslov:Educational decentralization : weak state or strong state
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 30, no. 4(1986), str. 471-490
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1986
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10122

1213
ISSN:0044-4855
Autor:Postlethwaite, T. Neville
Naslov:Comparative educational achievement research : can it be improved?
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 1(1987), str. 150-158
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10121

1214
ISSN:0044-4855
Autor:Noah, Harold J.
Naslov:Focus on the IEA : reflections
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 1(1987), str. 137-150
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10120

1215
ISSN:0044-4855
Autor:Harnqvist, Kjell
Naslov:The IEA revisited
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 1(1987), str. 129-136
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10119

1216
ISSN:0044-4855
Autor:Rosier, Malcom J.
Naslov:The second international science study
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 1(1987), str. 106-128
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10118

1217
ISSN:0044-4855
Autor:Takala, Sauli
Naslov:Written communication as an object of comparative research
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 1(1987), str. 88-105
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10117

1218
ISSN:0044-4855
Autor:Anderson, Lorin W.
Naslov:The classroom environment study : teaching for learning
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 1(1987), str. 69-87
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10116

1219
ISSN:0044-4855
Autor:Garden, R. A.
Naslov:The second IEA mathematics study
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 1(1987), str. 47-68
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10115

1220
ISSN:0044-4855
Autor:Husen, Torsten
Naslov:Policy impact of IEA research
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 1(1987), str. 29-46
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10114

1221
ISSN:0044-4855
Autor:Purves, Alan C.
Naslov:The evolution of the IEA : a memoir
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 1(1987), str. 10-28
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10113

1222
ISSN:0044-4855
Autor:Postlethwaite, T. Neville
Naslov:Focus on the IEA : introduction
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 1(1987), str. 7-9
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10112

1223
ISSN:0044-4855
Autor:Swing, Elizabeth Sherman
Naslov:In memoriam : William W. Brickman, 1913-1986
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 1(1987), str. 1-6
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10111

1224
ISSN:0044-4855
Autor:Hill, Arlette C.
Naslov:Democratic education i west Germany : the effects of the new minorities
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 2(1987), str. 273-287
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10110

1225
ISSN:0044-4855
Autor:Horstman, Nancy J. Crocker
Naslov:The financing of education in England
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 2(1987), str. 260-272
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10109

1226
ISSN:0044-4855
Autor:Snarey, John
Naslov:Promoting moral maturity among adolescents : an ethnographic study of the Israeli Kibbutz
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 2(1987), str. 241-259
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10108

1227
ISSN:0044-4855
Autor:Miller, Ralph M.
Naslov:The fading future
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 2(1987), str. 218-240
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10107

1228
ISSN:0044-4855
Autor:La Belle, Thomas J.
Naslov:From consciousness raising to popular education in Latin America and the Caribbean
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 2(1987), str. 201-217
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10106

1229
ISSN:0044-4855
Autor:Lewin, Keith M.
Naslov:Science education in China : transformation and change in the 1980s
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 3(1987), str. 419-441
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10105

1230
ISSN:0044-4855
Autor:Stoer, Stephen R.
Naslov:Education, state, and society in Portugal, 1926-1981
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 3(1987), str. 400-418
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10104

1231
ISSN:0044-4855
Autor:Cohn, Elechanan
Naslov:Research on effective schools : implications for less developed countries
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 3(1987), str. 377-399
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10103

1232
ISSN:0044-4855
Autor:Plank, David N.
Naslov:The expansion of education : a Brazilian case study
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 3(1987), str. 361-376
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10102

1233
ISSN:0044-4855
Autor:Samoff, Joel
Naslov:School expansion in Tanzania : private initiatives and public policy
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 3(1987), str. 333-360
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10101

1234
ISSN:0044-4855
Autor:Fiala, Robert
Naslov:Educational ideology and the world educational revolution : 1950-1970
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 3(1987), str. 315-332
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10100

1235
ISSN:0044-4855
Autor:Schwille, John
Naslov:The necessity of trade-offs and coalition building in cross-national research : a critique of Theisen, Achola, and Boakari
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 4(1987), str. 602-611
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10099

1236
ISSN:0044-4855
Autor:Hughes, Rees
Naslov:Revisiting the fortunate few : university graduates in the Kenyan labor market
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 4(1987), str. 583-601
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10098

1237
ISSN:0044-4855
Autor:Biraimah, Karen L.
Naslov:Class, gender, and life chances : a Nigerian university case study
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 4(1987), str. 570-582
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10097

1238
ISSN:0044-4855
Autor:Cross, Michael
Naslov:The political economy of colonial education : Mozambique, 1930-1975
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 4(1987), str. 550-569
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10096

1239
ISSN:0044-4855
Autor:Tobin, Joseph Jay
Naslov:Class size and student/teacher ratios in the Japanese preschool
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 4(1987), str. 533-549
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10095

1240
ISSN:0044-4855
Autor:Tedesco, Juan Carlos
Naslov:Paradigms of socioeducational research in Latin America
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 4(1987), str. 509-532
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10094

1241
ISSN:0044-4855
Autor:Gopinathan, S.
Naslov:Scholary access : opportunities and problems in north-south academic relations
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 4(1987), str. 490-508
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10093

1242
ISSN:0044-4855
Autor:Kelly, Gail P.
Naslov:Comparative education and the problem of change : an agenda for the 1980s
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 31, no. 4(1987), str. 477-489
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1987
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10092

1243
ISSN:0044-4855
Autor:Oni, Bankole
Naslov:Education and alternative avenues of mobility : a Nigerian study
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 1(1988), str. 87-99
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10091

1244
ISSN:0044-4855
Autor:Mohsenpour, Bahram
Naslov:Philosophy of education in postrevolutionary Iran
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 1(1988), str. 76-86
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10090

1245
ISSN:0044-4855
Autor:Shorish, M. Mobin
Naslov:The Islamic revolution and education in Iran
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 1(1988), str. 58-75
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10089

1246
ISSN:0044-4855
Autor:Wirt, Frederick M.
Naslov:The chief educational officer in comparative perspective
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 1(1988), str. 39-57
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10088

1247
ISSN:0044-4855
Autor:Meyer, Jeffrey F.
Naslov:Moral education in Taiwan
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 1(1988), str. 20-38
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10087

1248
ISSN:0044-4855
Autor:Jenkins, Richard
Naslov:Intervening against "racial" disadvantage : educational policy and labor-market outcomes in the United Kingdom
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 1(1988), str. 1-19
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10086

1249
ISSN:0044-4855
Autor:Ranson, Baldwin
Naslov:Rural education and economic development in China, Mexico, Japan, and the United States
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 2(1988), str. 213-225
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10085

1250
ISSN:0044-4855
Autor:Foon, Anne E.
Naslov:Nongovernment school systems : funding policies and their implications
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 2(1988), str. 197-212
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10084

1251
ISSN:0044-4855
Autor:Selvaratnam, Viswanathan
Naslov:Ethnicity, inequality, and higher education in Malaysia
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 2(1988), str. 173-196
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10083

1252
ISSN:0044-4855
Autor:Lewis, Catherine C.
Naslov:Japanese first-grade classrooms : implications for U.S. theory and research
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 2(1988), str. 159-172
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10082

1253
ISSN:0044-4855
Autor:Judge, Harry G.
Naslov:Cross-national perceptions of teachers
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 2(1988), str. 143-158
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10081

1254
ISSN:0044-4855
Autor:Kempner, Ken
Naslov:Higher education for mid-level technology : a comparative analysis of Brazil and the United States
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 4(1988), str. 478-493
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10080

1255
ISSN:0044-4855
Autor:Ginsburg, Mark B.
Naslov:Teachers and the ideology of professionalism in India and England : a comparison of cases in colonial/peripheral and metropolitan/central societies
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 4(1988), str. 465-477
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10079

1256
ISSN:0044-4855
Autor:Kumar, Krishna
Naslov:Origins of India's "textbook culture"
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 4(1988), str. 452-464
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10078

1257
ISSN:0044-4855
Autor:Connelly, F. Michael
Naslov:National curriculum research : problems in the metamethodology of studies concerned with state policy and local variation
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 4(1988), str. 430-451
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10077

1258
ISSN:0044-4855
Autor:Chapman, David W.
Naslov:Threats to data quality in developing country settings
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 4(1988), str. 416-429
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10076

1259
ISSN:0044-4855
Autor:Adams, Don
Naslov:Extending the educational planning discourse : conceptual and paradigmatic explorations
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 4(1988), str. 400-415
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10075

1260
ISSN:0044-4855
Autor:Hackett, Peter
Naslov:Aesthetics as a dimension for comparative study
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Philip G. Altbach], Vol. 32, no. 4(1988), str. 389-399
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1988
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10074

1261
ISSN:0044-4855
Autor:Christie, Pam
Naslov:Farm schools in South Africa : the face of rural apartheid
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 1(1989), str. 77-92
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10073

1262
ISSN:0044-4855
Autor:Turrittin, Jane
Naslov:Integrated literacy in Mali
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 1(1989), str. 59-76
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10072

1263
ISSN:0044-4855
Autor:Dorsey, Betty Jo
Naslov:Educational development and reform in Zimbabwe
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 1(1989), str. 40-58
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10071

1264
ISSN:0044-4855
Autor:Cleghorn, Ailie
Naslov:Language policy and science instruction in Kenyan primary schools
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 1(1989), str. 21-39
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10070

1265
ISSN:0044-4855
Autor:Nagel, Joane
Naslov:International funding of educational development : external agendas and internal adaptations - the case of Liberia
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 1(1989), str. 3-20
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10069

1266
ISSN:0044-4855
Autor:Ziderman, Adrian
Naslov:Training alternatives for youth : results from longitudinal data
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 2(1989), str. 243-255
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10068

1267
ISSN:0044-4855
Autor:Inbar, Dan
Naslov:The importance of making promises : an analysis of second-chance policies
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 2(1989), str. 232-242
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10067

1268
ISSN:0044-4855
Autor:Shavit, Yossi
Naslov:Tracking and the educational spiral : Arab and Jewish patterns of educational expansion
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 2(1989), str. 216-231
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10066

1269
ISSN:0044-4855
Autor:Ziderman, Adrian
Naslov:Focus on secondary schooling in Israel : introductory remarks
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 2(1989), str. 213-215
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10065

1270
ISSN:0044-4855
Autor:Wacquant, Loic J. D.
Naslov:The dark side of the classroom in New Caledonia : ethnic and class segregation in Noumea's primary school system
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 2(1989), str. 194-212
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10064

1271
ISSN:0044-4855
Autor:Easton, Peter A.
Naslov:Monetary consumption benefits and the demand for primary schooling in Haiti
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 2(1989), str. 176-193
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10063

1272
ISSN:0044-4855
Autor:Hayhoe, Ruth
Naslov:A Chinese puzzle
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 2(1989), str. 155-175
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10062

1273
ISSN:0044-4855
Autor:Cortina, Regina
Naslov:Women as leaders in Mexican education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 3(1989), str. 357-376
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10061

1274
ISSN:0044-4855
Autor:Mendiola, Haydee M.
Naslov:Reform of higher education in Costa Rica : effects on social stratification and labor markets
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 3(1989), str. 334-356
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10060

1275
ISSN:0044-4855
Autor:Hansen, David O.
Naslov:Determinants of access to higher education in Indonesia
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 3(1989), str. 317-333
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10059

1276
ISSN:0044-4855
Autor:Eckstein, Max A.
Naslov:Forms and functions of secondary-school-leaving examinations
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 3(1989), str. 295-316
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10058

1277
ISSN:0044-4855
Autor:Baker, Victoria J.
Naslov:Education for its own sake : the relevance dimension in rural areas
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 4(1989), str. 507-518
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10057

1278
ISSN:0044-4855
Autor:Heyneman, Stephen P.
Naslov:Multilevel methods for analyzing school effects in developing countries
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 4(1989), str. 498-504
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10056

1279
ISSN:0044-4855
Autor:Riddell, Abby Rubin
Naslov:An alternative approach to the study of school effectiveness in third world
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 4(1989), str. 481-497
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10055

1280
ISSN:0044-4855
Autor:Tilak, Jandhyala B. G.
Naslov:Center-state relations in financing education in India
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 4(1989), str. 450-480
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10054

1281
ISSN:0044-4855
Autor:Hinchliffe, Keith
Naslov:Federal financing of education : issues and evidence
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 4(1989), str. 437-449
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10053

1282
ISSN:0044-4855
Autor:Lindsay, Beverly
Naslov:Integrating international education and public diplomacy : creative partnerships or imgenious propaganda?
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 33, no. 4(1989), str. 423-436
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1989
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.01
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10052

1283
ISSN:0044-4855
Autor:Mahal, Ajay
Naslov:Policy implications of the distribution of public subsides on health and education : the case of Karnataka, India
Matična publikacija:Comparative education review / [editors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 4(2005), str. 552-574
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8095

1284
ISSN:0044-4855
Autor:Lee, Sang-Hyop
Naslov:Mother's education, learning-by-doing, and child health care in rural India
Matična publikacija:Comparative education review / [editors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 4(2005), str. 534-551
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8094

1285
ISSN:0044-4855
Autor:Rowe, Meredith L.
Naslov:How does schooling influence maternal health practices? : evidence from Nepal
Matična publikacija:Comparative education review / [editors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 4(2005), str.512-533
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8093

1286
ISSN:0044-4855
Autor:Pridmore, Pat
Naslov:Combating AIDS in south Africa and Mozambique : the role of open, distance, and flexible learning (ODFL)
Matična publikacija:Comparative education review / [editors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 4(2005), str. 490-511
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8092

1287
ISSN:0044-4855
Autor:Kobiane, Jean-Francois
Naslov:Parental death and children's schooling in Burkina Faso
Matična publikacija:Comparative education review / [editors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 4(2005), str. 468-489
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8091

1288
ISSN:0044-4855
Autor:Madhavan, Sangeetha
Naslov:Childbearing and schooling : new evidence from south Africa
Matična publikacija:Comparative education review / [editors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 4(2005), str. 452-467
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8090

1289
ISSN:0044-4855
Autor:Bloom, David E.
Naslov:Education and public health : mutual challenges worldwide
Matična publikacija:Comparative education review / [editors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 4(2005), str. 437-451
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8089

1290
ISSN:0044-4855
Autor:Wagner, Daniel A.
Naslov:Literacy assessment in the third world : an overview and proposed schema for survey use
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 1(1990), str. 112-138
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8088

1291
ISSN:0044-4855
Autor:Stromquist, Nelly P.
Naslov:Women and illiteracy : the interplay of gender subordination and poverty
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 1(1990), str. 95-111
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8087

1292
ISSN:0044-4855
Autor:Crew, Louie
Naslov:Using and abusing literacy : nine vignettes
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 1(1990), str. 85-94
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8086

1293
ISSN:0044-4855
Autor:Marshall, Judith
Naslov:Literacy and people's power in a Mozambican factory
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 1(1990), str. 61-84
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8085

1294
ISSN:0044-4855
Autor:Jones, Phillip W.
Naslov:Unesco and the politics of global literacy
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 1(1990), str. 41-60
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8084

1295
ISSN:0044-4855
Autor:Winchester, Ian
Naslov:The standard picture of literacy and its critics
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 1(1990), str. 21-40
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8083

1296
ISSN:0044-4855
Autor:Carceles, Gabriel
Naslov:World literacy prospects at the turn of the century : is the objective of literacy for all by the year 2000 statistically plausible?
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 1(1990), str. 4-20
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:8082

1297
ISSN:0044-4855
Autor:Wilson, Michael
Naslov:Science achievement in Papua New Guinea : cross-national data implications
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 2(1990), str. 232-247
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7909

1298
ISSN:0044-4855
Autor:Lee, Valerie E.
Naslov:The effects of single-sex schooling on achievement and attitudes in Nigeria
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 2(1990), str. 209-231
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7908

1299
ISSN:0044-4855
Autor:Holloway, Susan D.
Naslov:The family's influence on achievement in Japan and the United States
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 2(1990), str. 196-208
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7907

1300
ISSN:0044-4855
Autor:Eisikovits, Rivka A.
Naslov:Models governing the education of new immigrant children in Israel
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 2(1990), str. 177-195
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7906

1301
ISSN:0044-4855
Autor:Eisemon, Thomas Owen
Naslov:School literacy and agricultural modernization in Kenya
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 2(1990), str. 161-176
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7905

1302
ISSN:0044-4855
Autor:Mwiria, Kilemi
Naslov:Kenya's Harambee secondary school movement : the contradictions of public policy
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 3(1990), str. 350-368
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7904

1303
ISSN:0044-4855
Autor:Corby, Richard A.
Naslov:Educating africans for inferiority under British rule : Bo school in Sierra Leone
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 3(1990), str. 314-349
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7903

1304
ISSN:0044-4855
Autor:Ayalon, Hanna
Naslov:The social impact of nonregular education in Israel
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 34, no. 3(1990), str. 302-313
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1990
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7902

1305
ISSN:0044-4855
Autor:Can, Le Thac
Naslov:Higher education reform in Vietnam, Laos, and Cambodia
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 1(1991), str. 170-176
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7901

1306
ISSN:0044-4855
Autor:Peschar, Jules L.
Naslov:Educational opportunity in five east European countries
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 1(1991), str. 154-169
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7900

1307
ISSN:0044-4855
Autor:Šoljan, Nikša Nikola
Naslov:The saga of higher education in Yugoslavia : beyond the myths of a self-management socialist society
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 1(1991), str. 131-153
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7899

1308
ISSN:0044-4855
Autor:Torres, Carlos Alberto
Naslov:The state, nonformal education, and socialism in Cuba, Nicaragua, and Grenada
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 1(1991), str. 110-130
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7898

1309
ISSN:0044-4855
Autor:Ernove, Robert F.
Naslov:Education and revolutionary transformation in Nicaragua, 1979-1990
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 1(1991), str. 92-109
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7897

1310
ISSN:0044-4855
Autor:Jansen, Jonathan
Naslov:The state and curriculum in the transition to socialism : the Zimbabwean experience
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 1(1991), str. 76-91
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7896

1311
ISSN:0044-4855
Autor:Stites, Regie
Naslov:Adult literacy for social equality or econimic growth? : changing agendas for mass literacy in China and Tanzania
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 1(1991), str. 44-75
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7895

1312
ISSN:0044-4855
Autor:Delany, Brian
Naslov:Shifting patterns of authority in Chinese schools
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 1(1991), str. 23-43
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7894

1313
ISSN:0044-4855
Autor:Reimers, Fernando
Naslov:The impact of economic stabilization and adjustment on education in Latin America
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 2(1991), str. 319-353
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7893

1314
ISSN:0044-4855
Autor:Ogbu, Osita M.
Naslov:On public expenditures and delivery of education in sub-Saharan Africa
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 2(1991), str. 295-318
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7892

1315
ISSN:0044-4855
Autor:Fuller, Bruce
Naslov:Vocal teachers, silent pupils? : life in Botswana classrooms
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 2(1991), str. 274-294
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7891

1316
ISSN:0044-4855
Autor:Raudenbush, Stephen W.
Naslov:The effects of preprimary access and quality on educational achievement in Thailand
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 2(1991), str. 255-273
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7890

1317
ISSN:0044-4855
Autor:Kerr, Stephen T.
Naslov:Educational reform and technological change : computing literacy in the Soviet Union
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 2(1991), str. 222-254
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7889

1318
ISSN:0044-4855
Autor:Foster, Philip
Naslov:C. Arnold Anderson : a personal memoir
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 2(1991), str. 215-221
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7888

1319
ISSN:0044-4855
Autor:Foley, Douglas E.
Naslov:Rethinking school ethnographies of colonial settings : a performance perspective of reproduction and resistance
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 3(1991), str. 532-551
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7887

1320
ISSN:0044-4855
Autor:Welch, Anthony R.
Naslov:Knowledge and legitimation in comparative education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 3(1991), str. 508-531
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7886

1321
ISSN:0044-4855
Autor:Altbach, Philip G.
Naslov:Trends in comparative education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 3(1991), str. 491-507
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7885

1322
ISSN:0044-4855
Autor:Hotta, Taiji
Naslov:Japanese educational assistance to developing countries
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 3(1991), str. 476-490
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7884

1323
ISSN:0044-4855
Autor:Wray, Harry
Naslov:Change and continuity in modern Japanese educational history : allied occupational reforms forty years later
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 3(1991), str. 447-475
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7883

1324
ISSN:0044-4855
Autor:Ichilov, Orit
Naslov:Political socialization and schooling effects among Israeli adolescents
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 3(1991), str. 430-446
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7882

1325
ISSN:0044-4855
Autor:Kraak, Andre
Naslov:Making the hidden curriculum the formal curriculum : vocational training in south Africa
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 3(1991), str. 406-429
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7881

1326
ISSN:0044-4855
Autor:Lo, Leslie Nai-Kwai
Naslov:State patronage of intellectuals in Chinese higher education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 4(1991), str. 690-720
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7880

1327
ISSN:0044-4855
Autor:Sautman, Barry
Naslov:Politicization, hyperpoliticization, and depoliticization of Chinese education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 4(1991), str. 669-689
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7879

1328
ISSN:0044-4855
Autor:Luk, Bernard Hung-Kay
Naslov:Chinese culture in the Hong Kong curriculum : heritage and colonialism
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 4(1991), str. 650-668
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7878

1329
ISSN:0044-4855
Autor:Postiglione, Gerard A.
Naslov:From capitalism to socialism? : Hong Kong education within a transitional society
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 4(1991), str. 627-649
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7877

1330
ISSN:0044-4855
Autor:Rust, Val D.
Naslov:Postmodernism and its comparative education implications
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 4(1991), str. 610-626
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7876

1331
ISSN:0044-4855
Autor:Von Kopp, Botho
Naslov:The eastern european revolution and education in Czechoslovakia
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 1(1992), str. 101-113
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7875

1332
ISSN:0044-4855
Autor:Kozakiewicz, Mikolaj
Naslov:Educational transformation initiated by the Polish "Perestroika"
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 1(1992), str. 91-100
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7874

1333
ISSN:0044-4855
Autor:McLean, Martin
Naslov:Educational revolution from above : Thatcher's Britain and Gorbachev's Soviet Union
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 1(1992), str. 71-90
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7873

1334
ISSN:0044-4855
Autor:Lambropoulos, Haris
Naslov:Educational expansion and earnings differentials in Greece
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 1(1992), str. 52-70
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7872

1335
ISSN:0044-4855
Autor:Schriewer, Jurgen
Naslov:Communication patterns and intellectual traditions in educational sciences : France and Germany
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 1(1992), str. 25-51
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7871

1336
ISSN:0044-4855
Autor:Ryba, Raymond
Naslov:Toward a European dimension in education : intention and reality in European community policy and practice
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 1(1992), str. 10-24
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7870

1337
ISSN:0044-4855
Autor:Comings, John P.
Naslov:A secondary analysis of a Nepalese national literacy program
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 2(1992), str. 212-226
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7869

1338
ISSN:0044-4855
Autor:Mehran, Golnar
Naslov:Social implications of literacy in Iran
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 2(1992), str. 194-211
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7868

1339
ISSN:0044-4855
Autor:Montero-Sieburth, Martha
Naslov:Models and practice of curriculum change in developing countries
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 2(1992), str. 175-193
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7867

1340
ISSN:0044-4855
Autor:Benavot, Aaron
Naslov:Curricular content, educational expansion, and economic growth
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 2(1992), str. 150-174
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7866

1341
ISSN:0044-4855
Autor:Bray, Mark
Naslov:Colonialism, scale, and politics : divergence and convergence of educational development in Hong Kong and Macau
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 3(1992), str. 322-342
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7865

1342
ISSN:0044-4855
Autor:Rahim, Aminur
Naslov:The political economy of english education in muslim Bengal : 1871-1912
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 3(1992), str. 309-321
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7864

1343
ISSN:0044-4855
Autor:Patrinos, Harry Anthony
Naslov:Higher education finance and economic inequality in Greece
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 3(1992), str. 298-308
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7863

1344
ISSN:0044-4855
Autor:Ornelas, Carlos
Naslov:Recent university reform in Mexico
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 36, no. 3(1992), str. 278-297
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1992
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7862

1345
ISSN:0044-4855
Autor:Rippberger, Susan J.
Naslov:Ideological shifts in bilingual education : Mexico and the United States
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 1(1993), str. 50-61
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7861

1346
ISSN:0044-4855
Autor:Petherbridge-Hernandez, Patricia
Naslov:Twentieth-century transformations in Catalonia and the Ukraine : ethnic implications in education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 1(1993), str. 31-49
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7860

1347
ISSN:0044-4855
Autor:Saad, Ismael Abu
Naslov:Pupil control ideology in a multicultural society : Arab and Jewish teachers in Israeli elementary schools
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 1(1993), str. 21-30
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7859

1348
ISSN:0044-4855
Autor:Psacharopoulos, George
Naslov:Ethnicity, education, and earnings in Bolivia and Guatemala
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 1(1993), str. 9-20
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7858

1349
ISSN:0044-4855
Autor:Gerbert, Elaine
Naslov:Lessons from the Kokugo (national language) readers
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 2(1993), str. 152-180
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7857

1350
ISSN:0044-4855
Autor:Lincicome, Mark
Naslov:Nationalism, internationalization, and the dilemma of educational reform in Japan
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 2(1993), str. 123-151
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7856

Upit: Publisher_swish=(The University Press )

login